Уведомления
Очистить все

Эксплуатация и хранение электроскутера в зимнее (холодное) время года


Anton
(@anton)
Доверенный байкер
Присоединился: 8 месяцев назад
Сообщения: 55
Автор топика  

Давайте разберемся как хранить электроскутер в зимнее время. Какие температуры допускаются для эксплуатации электроскутера в зимнее время. Может у кого уже есть опыт? Предлагаю всем высказаться.

На прошлой неделе обратил внимание, что при полном заряде проехал всего 32 км и перед домом первый раз за все время загорелась лампочка зарядки (оранжевая со значком колонки и кабелем питания). Раньше я думал, что она только для красоты. Получается, что перепады температуры (я храню скутер на улице под кофром) влияют на продолжительность работы АКБ?

PSX 20201110 104145

Такой вот кофр для хранения прикупил. Очень удобный, легко складывается и быстро сохнет после дождя. 


Цитировать этот пост
Ramires
(@ramires)
Выдающийся байкер
Присоединился: 7 месяцев назад
Сообщения: 34
 

Меня тоже эта тема очень интересует. Какая была температура на улице, когда ты проехал 32 км?

Запорожье


ОтветитьЦитировать этот пост
Anton
(@anton)
Доверенный байкер
Присоединился: 8 месяцев назад
Сообщения: 55
Автор топика  

@ramires 5-7 градусов ночью и до 10 днем. Стоял на улице. Обратил внимание, что если стоит на улице в холод, то акб быстрее разряжается


ОтветитьЦитировать этот пост
olegnd
(@olegnd)
Выдающийся байкер
Присоединился: 7 месяцев назад
Сообщения: 45
 
От: @anton

температуры допускаются для эксплуатации скутера в зимнее время

От: @ramires

тема очень интересует

Aima Big Bull (AM1200DT-13A) базова комплектація.

якщо довіряти специфікації:

акумуляторна батарея тягова типу AGM (свинцево-кислотна),

 

діапазон робочих температур:

розряд:             -20o C ... + 60o C

заряд:              +0o C ... + 50o C (рекомендована +18o C ... + 25o C)

зберігання:      - 20o C ... + 60o C

 

номінальна ємність акумуляторів при:

25o C ± 5o C

 

розряд при зберіганні:

термін зберігання до 6 місяців при повному заряді при 25 o C. 

при більш високій температурі навколишнього середовища час зберігання скорочується.

температура повітря: максимальна ефективність у віддачі енергії свинцево-кислотними акумуляторами досягається при температурі + 25 градусів Цельсія і ємність, зазначена на акумуляторах, може бути повністю реалізована тільки при температурі, близькій до зазначеної. 

при коливаннях температури в ту чи іншу сторону, - ефективність акумуляторів – зменшиться наприклад:

було +22o C ...відстань 60-65 км (був ще запас енергії, не було можливості перевіряти на більші відстані)

стало +3o C ... + 6o C, за відчуттям -1o C ... - 4o C, відстань 44-50 км (індикація значка заправка)

…після стану спокою вольтаж акумуляторів швидко відновлюється, але при короткочасному навантаженні 😉 індикація значка заправка.

Будь-який водій, що заводив машину в сильний мороз, підтвердить, випробувавши на своєму досвіді зменшення ємності акумуляторів (і підвищення тертя в агрегатах). 

 

При експлуатації акумуляторів в умовах підвищених температур їх ефективність знижується в меншій мірі, ніж на морозі, але багато виробників електромобілів, проте, передбачають в конструкції окреме примусове охолодження для літій-іонних акумуляторів, що встановлюються на такі машини.

у зимовий період зберігайте свинцево-кислотні батареї в сухому, прохолодному і навіть холодному місці:

електроліт не замерзає:

- в повністю заряджених акумуляторах  до -60 o C;

- наполовину заряджених до -30 o C; 

- в повністю розряджених до -7 o C. 

 

Висновоки та правила (в холодну погоду, після знаходження на морозі взимку):

  1. Перед зарядкою, 
  2. При поїздках,
  3. Після знаходження

попередньо прогрівайте акумулятори кілька годин при кімнатній температурі (+18 o C…+25 o C)

- працездатність акумуляторів повністю відновлюється після прогріву до кімнатної температури.
- акумулятори ефективніше працюють при підвищенні температури, тому, що швидкість протікання хімічних реакцій в цьому випадку збільшується, але від цього швидше за все старіють!

 

Роздуми, що пролітали:

зробити вбудований обігрів акумуляторів, ймовірні недоліки...

- лишні втрати енергії на підтримання обігріву

- точка роси, конденсат, іній

- невідомо як буде працювати інша пов’язана електроніка (відсутня інформація для яких +/- oC), контролери, важілі, кнопки (на холоді не завжди працює кнопка «P» парковка).

- відсутній захист від холодного зустрічного вітру водія та пасажира щитки для рук, колін, ніг і т.д....

 

зробити електро-снігохід, 😉 невідомо чи буде сніг та скільки і знову… все те, що вище.

схожі запитання піднімались в темі Что делать с АКБ зимой?

AIMA Big Bull


Это лайкнул Roman
ОтветитьЦитировать этот пост
olegnd
(@olegnd)
Выдающийся байкер
Присоединился: 7 месяцев назад
Сообщения: 45
 

на початку настання зниження -oC для свого Aima Big в одній із кімнат гаража, тимчасово створив віг-вам ;), шалаш із поліетиленової плівки 2 х 1,5 х 2 метрів, додав керамічний обігрівач типу WetAir WFH-40B 750-1500 кВт,

сам обігрівач поставив біля bike під кутом так щоб тепле нагріте повітря потрапляло під bike (з низу вгору) та у відкритті зони пластика навколо акумуляторів, додатково додав тестер з датчиком для контролю температури.

приблизно через 30-90 хвилин, температура в зоні акумуляторів становить +18...+28 oC +/-, після цього підключаю зарядний пристрій, а обігрівач переводжу в режим підтримання температури.

перед поїздкою запускається процедура "передстартового запуску" 😤 вмикаю обігрівач для нагріву 15...30 хвилин.

 

 

AIMA Big Bull


ОтветитьЦитировать этот пост
olegnd
(@olegnd)
Выдающийся байкер
Присоединился: 7 месяцев назад
Сообщения: 45
 

зимні шини, лижню та гусінь не купував та і не розраховували використовувати bike в зимню пору при снігах як 🙄 натяк на елетро-снігоход, + додати маленьку лопату-відвал для очищення дороги від снігу і т.д. 🙃),

при настанні постійно низьких температур почиститься, помиється і буде зимувати до весни в одній із кімнат житлового будинку при + температурі), з перевіркою рівня заряду акумів... якось так.  

AIMA Big Bull


ОтветитьЦитировать этот пост
Поделись в: